شهرستان ها

نشست‌های شورای اقامه نماز در تنگستان مستمر برگزار شود

بوشهر- امام جمعه دلوار گفت: برای ترویج فرهنگ نماز در جامعه برگزاری نشست‌های شورای اقامه نماز به صورت ماهانه در شهرستان‌ها ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس فریدونی ظهر پنج شنبه در نشست ستاد اقامه نماز تنگستان عنوان داشت: یکی از مهمترین طرح‌هایی که در مسجد در حال انجام است محول کردن فعالیت‌ها به جوانان است؛ به نوعی فعالیت‌های مسجد توسط جوانان اداره می‌شود.

امام جمعه دلوار ضمن تاکید بر اقامه نماز اول وقت در سطح دلوار تصریح کرد: اهمیت نماز به قدری مهم است که قرآن بعد از ایمان آن را متذکر شده است «یقیمون الصلوه» از اینجا به اهمیت نماز پی می بریم زیرا نماز یکی از پایه‌های دین شمرده شده است و در رأس همه عبادت‌ها است.

وی با اشاره به اهمیت، فضیلت نماز و ترویج فرهنگ نماز اضافه کرد: برای تعالی و ترویج فرهنگ نماز و رسیدن به نقطه مطلوب همه ما مسؤول هستیم و هر کس به توان خود باید در این راه کمک کند

فریدونی بر ضرورت تقویت فرهنگ نماز در دستگاه‌های اجرایی و ترویج اقامه نماز در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: برای ترویج فرهنگ نماز در جامعه برگزاری نشست‌های شورای اقامه نماز به صورت ماهانه در شهرستان‌ها ضروری است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا