شهرستان ها

نشست مشترک مسئولین دستگاه قضایی شهرستان البرز با مدیریت شهری الوند برگزار شد



نشست مشترک رئیس دادگستری و دادستان شهرستان البرز با اعضای شورای شهر، شهردار و جمعی از مدیران شهرداری الوند برگزار شد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم احمدی در نشست با مسئولین مدیریت شهری الوند ضمن پاسخگویی به سئوالات مدیران شهرداری و ارائه راهکارهای قانونی به موانع و چالش‌های مطرح شده، گفت: اقدام به موقع و نظارت مستمر شهرداری در نظارت بر ساخت و سازها امنیت بخشی به سرمایه گذاری‌های شهروندان در حوزه مسکن را به همراه خواهد داشت. 

رئیس دادگستری شهرستان البرز ادامه داد: تعلل یا کوتاهی در این حوزه موجب تحمیل خسارت به شهروندان شده و بدبینی آنان به مجموعه مدیریت شهری را درپی خواهد داشت.

دادستان شهرستان البرز هم خاطر نشان کرد: شهرداری الوند به مردم در حوزه خدمت‌رسانی بدهکار است و مدیریت شهری باید از فرصت‌های محدود پیش رو برای خدمت به مردم به خوبی استفاده کند؛ دادستانی هم از کارهای عمرانی و خدمات عمومی مطلوب حمایت می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین تقی‌زاده ادامه داد: در آغاز سال جاری عملکرد شهرداری وضعیت مطلوبی نداشت که همین امر موجب ایجاد نارضایتی عمومی نیز گردیده بود اما در پی پیگیری‌های مستمر در حال حاضر شاهد عبور از وضعیت سابق و رسیدن به یک آرامش نسبی جهت ادامه خدمت‌رسانی هستیم، هر چند خدمات فعلی نیز به هیچ عنوان کافی نبوده و جا دارد شهر الوند تبدیل به یک کارگاه عمرانی بزرگ شود.

وی تاکید کرد: چنانچه در انجام وظایف ذاتی کوتاهی از سوی احدی صورت گیرد قابل اغماض نبوده و تحت عنوان “ترک فعل” برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.

شهردار الوند هم در این جلسه با قدردانی از راهنمایی‌ها و مساعدت‌های مسئولین دستگاه قضایی شهرستان البرز با مجموعه مدیریت شهری، خواستار استمرار تعاملات فی‌مابین شده و افزود: بی‌شک همراهی و نظارت مستمر دستگاه قضایی ضمن تقویت قانونگرایی در مجموعه، در معرفی ظرفیت‌های قانونی برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان نیز موثر خواهد بود.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا