شهرستان ها

نظارت بازار برای رسیدن کالاها به دست مصرف کننده الزامی است

ساری- رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: باید بررسی شود تا کالاهای عرضه شده در بازار به دست مصرف کننده برسد و نظارت و پایش آن ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد محمدپور بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اظهار اینکه پلیس در کنار همه سازمان‌ها برای کمک و یاری فعالیت می‌کند، افزود: پلیس اقتصادی بر اساس نیاز جامعه فعالیت می‌کند و در مسائل اقتصادی ورود می‌کند.

وی با بیان اینکه نگاه ما در پلیس اقتصادی بر این است که براساس اهداف و وظیفه‌مندی که داریم در حوزه‌های اقتصادی اقدام کنیم، گفت: باید پیش بینی، پیشگیری، کنترل و نظارت در حوزه کاری خودمان داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکسری قوانین است که باید در بازار رعایت شود و اگر قانون در سازمان‌ها و نهادها وجود دارد باید آن را عملیاتی کنیم زیرا کنترل بازار امر مهم و حیاتی است و باید بررسی کنیم کالاهایی که وارد بازار شد آیا به صورت منطقی و درست به دست مصرف کننده می‌رسد یا خیر؟

سرهنگ محمدپور یادآور شد: در شهرستان‌ها پلیس امنیت اقتصادی نداریم ولی اعلام می‌کنم هر شهرستان اعلام کند و با بنده تماس بگیرند بلافاصله تأمین نیرو خواهم کرد.

رعیت پناه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز گفت: امسال هم با کمک همه همکاران، این پیچ سخت تنظیم بازار را به خوبی پشت سر خواهیم گذاشت و در این راستا خودرو و نیروی انسانی در اختیار شهرستان‌ها قرار خواهد گرفت و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها می‌توانند از نیروهای شهرستان در بحث تنظیم بازار کمک بگیرند.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی اقدامات انجام گرفته در حوزه تنظیم بازار سرلوحه کارها قرار گیرد و به نحو احسن در پیشبرد این رسالت خطیر گام برداریم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا