شهرستان ها

نظارت بر بازار برای رسیدن کالاها به دست مصرف کننده الزامی است

ساری- رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: نظارت بر بازار برای رسیدن کالاهای عرضه شده به دست مصرف کننده ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد محمدپور بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اظهار اینکه پلیس در کنار همه سازمان‌ها برای کمک و یاری فعالیت می‌کند، افزود: پلیس اقتصادی بر اساس نیاز جامعه فعالیت می‌کند و در مسائل اقتصادی ورود می‌کند.

وی با بیان اینکه نگاه ما در پلیس اقتصادی بر این است که براساس اهداف و وظیفه‌مندی که داریم در حوزه‌های اقتصادی اقدام کنیم، گفت: باید پیش بینی، پیشگیری، کنترل و نظارت در حوزه کاری خودمان داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکسری قوانین است که باید در بازار رعایت شود و اگر قانون در سازمان‌ها و نهادها وجود دارد باید آن را عملیاتی کنیم زیرا کنترل بازار امر مهم و حیاتی است و باید بررسی کنیم کالاهایی که وارد بازار شد آیا به صورت منطقی و درست به دست مصرف کننده می‌رسد یا خیر؟

سرهنگ محمدپور یادآور شد: در شهرستان‌ها پلیس امنیت اقتصادی نداریم ولی اعلام می‌کنم هر شهرستان اعلام کند و با بنده تماس بگیرند بلافاصله تأمین نیرو خواهم کرد.

رعیت پناه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز گفت: امسال هم با کمک همه همکاران، این پیچ سخت تنظیم بازار را به خوبی پشت سر خواهیم گذاشت و در این راستا خودرو و نیروی انسانی در اختیار شهرستان‌ها قرار خواهد گرفت و مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها می‌توانند از نیروهای شهرستان در بحث تنظیم بازار کمک بگیرند.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی اقدامات انجام گرفته در حوزه تنظیم بازار سرلوحه کارها قرار گیرد و به نحو احسن در پیشبرد این رسالت خطیر گام برداریم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا