شهرستان ها

نظارت بر ساخت‌وسازهای شهری مشهد با ۱۰۰ دستگاه خودروی دوربین‌دار

معاون شهردار خبر داد؛

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: به منظور نظارت هر چه دقیق‌تر و شفاف‌تر در حوزه ساخت و سازهای شهر مشهد ، تعداد ۱۰۰ دستگاه خودروی ادارات نظارت بر ساخت و سازهای مناطق، به دوربین آنلاین مجهز شدند.


به گزارش ایلنا از مشهد، حسین عبدالله زاده در این خصوص، افزود: پایش تصویری اکیپ‌های نظارت بر ساخت‌وسازها در مناطق سیزده‌گانه و شفاف‌سازی اقدامات از ضروری ترین امور بخش‌های نظارتی بوده که شهرداری مشهد در بروز رسانی آن اهتمام می ورزد.

وی اضافه کرد: از طریق این دوربین‌ها در مرکز کنترل هوشمند نظارت، به‌صورت مستمر و آنلاین، نحوه نظارت و اعمال قانون نیروهای اجرایی شهرداری رصد و کنترل می‌شود که با این اقدام؛ مستند سازی تخلفات ساختمانی نیز به سرعت و دقت انجام می‌شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد تصریح کرد: این دوربین‌ها مدام در حال مستندسازی و پخش زنده در مرکز کنترل هوشمند هستند و در صورت بروز اختلاف یا درگیری متخلفین ساختمانی با نیروهای اجرایی و نظارت شهرداری، بلافاصله مستندات برای بررسی و طرح شکایت و رسیدگی کیفری در اختیار ضابطین و مراجع قضایی قرار خواهد گرفت.

عبدالله زاده از شهروندان درخواست کرد با رعایت قوانین، ضوابط و استانداردهای شهرسازی، نسبت به بهبود کیفیت زندگی خود و دیگران اقدام کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف ساختمانی، گزارش تخلف را جهت رسیدگی از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ به شهرداری اطلاع رسانی کنند.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا