شهرستان ها

نظارت ویژه در پرونده مفاسد اقتصادی وجود دارد / دستگاه قضا از سرمایه‌گذاری برای ایجاد فرصت‌های شغلی حمایت می‌کند

معاون اول رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه پرونده‌های مفاسد اقتصادی در تمام استان‌های کشور با جدیت و دقت پیگیری می‌شود، گفت: نظارت ویژه در پرونده مفاسد اقتصادی جاری وجود دارد و تمام پرونده‌های استان‌های کشور گرفته شده و برای آنها یک بازه زمانی مشخص شده است.

معاون اول رئیس قوه قضاییه:


به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام محمد مصدق‌کهنموئی در جریان سفر یک روزه رئیس قوه قضائیه به استان مرکزی در جمع خبرنگارن در اراک، افزود: دستگاه قضا با جدیت از سرمایه‌گذاری برای ایجاد فرصت‌های شغلی و توسعه اقتصادی حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مواردی که در بازه زمان مشخص به نتیجه نمی‌رسد با جدیت پیگیری می‌شود تا هرچه سریعتر انجام شود، ادامه داد: هدف از سفرهای استانی ریاست قوه قضاییه به همراه اعضای شورای معاونین به استان‌ها، در جریان قرار گرفتن روند رسیدگی به پرونده‌ها است.

معاون اول رئیس قوه قضاییه اظهار داشت: یکی از منافع سفرهای استانی این است که هنگامی که در استانی با پرونده‌ای مواجه می‌شویم که به طور مثال مشکل اطاله دادرسی دارد، دلیلش بررسی می‌شود و اگر خلاء قانونی باشد حل می‌گردد و در نتیجه، حل مشکلات در تمامی استان‌ها انجام می‌شود.

مصدق‌کهنموئی تصریح کرد: سفرهای استانی برکات فراوانی دارد، وقتی از نزدیک با ارباب رجوع و اصحاب پرونده ملاقات می‌شود، در جریان پرونده قرار می‌گیریم، ذهنیت‌ها عوض می‌شود، مشکلات از نزدیک دیده می‌شود و تلاش می‌شود تا مشکل صاحب پرونده حل شود. 


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا