شهرستان ها

نظام از مسئله حجاب کوتاه نمی‌آید

اهواز- امام جمعه اهواز گفت: حجاب نشانه هویت زن اسلامی است و بالغ بر ۸۰ درصد زنان مسلمان طرفدار حجاب‌اند و نظام از حجاب کوتاه نخواهد آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی‌فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز اظهار کرد: یکی از اهداف نظام اسلامی تأمین معیشت مردم است.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبری با کارگزاران نظام، اظهار کرد: سخنان بسیار مهم رهبر معظم انقلاب چند نکته داشت که عمده آن در خصوص معیشت بود؛ دغدغه حداقل ۱۶ ساله رهبری است. ایشان این امت که در سخت‌ترین شرایط پای انقلاب ایستاده‌اند را خوب می‌فهمند و سهمشان این نیست که سفره آن‌ها به سختی تأمین شود. تورم، و تولید و… نکاتی بود که رهبری اخیراً بر آن‌ها تاکید کردند و در این جلسه رئیس جمهور نیز گزارش خوبی داد.

وی با تاکید بر رسیدگی به قشر فرهنگی گفت: کار مهم دولت در آموزش و پرورش را نباید فراموش کنیم. این دولت به همه اقشار مخصوصاً قشر فرهنگی توجه می‌کند. گزارشی رئیس جمهور به رهبری دادند و مقام معظم رهبری گفتند خوشحالم که می‌بینم در این بازه زمانی اینقدر کار شده است.

امام جمعه اهواز با تاکید بر اینکه نظام از مسئله حجاب کوتاه نمی‌آید، گفت: نظام اسلامی از حجاب کوتاه نمی‌آید و وظیفه ما تذکر لسانی است. حجاب نشانه هویت زن اسلامی است و بالغ بر ۸۰ درصد زنان مسلمان طرفدار حجاب هستند و نظام از حجاب کوتاه نخواهد آمد.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه این امت سختی‌ها را تحمل کردند و امیدواریم که مردم تنفس را در مسائل اقتصادی داشته باشند، گفت: هفته آینده، روز قدس است؛ امسال سالی ویژه است و کوچک و بزرگ باید برای مبارزه با استکبار جهانی حضور داشته باشیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا