شهرستان ها

نفرات برتر چهل وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در اهواز اعلام شدند

اهواز- نفرات برتر چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ایران که به میزبانی استان خوزستان و در شهرستان اهواز برگزار شد از سوی هیئت‌داوران معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز چهارشنبه نفرات برتر چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم ایران که به میزبانی استان خوزستان و در شهرستان اهواز برگزار شد از سوی هیئت‌داوران معرفی شدند.

در این دوره از مسابقات ۹۶ قاری آقا و ۸۶ قاری خانم در چهار رشته قرائت، ترتیل، حفظ ۲۰ جز و حفظ کل قرآن کریم حضور داشتند.

در بخش آقایان و در رشته «قرائت تحقیق» هادی اسفیدانی از خراسان رضوی، سید مصطفی حسینی از قزوین، علیرضا بیژنی از خراسان رضوی، امین عبدی از کرمانشاه و سید جاسم موسوی از خوزستان نفرات برتر اعلام شدند.

در بخش آقایان در رشته «حفظ کل» امیدرضا رحیمی از گیلان، موسی معتمدی از اصفهان، علی غلام‌آزاد از زنجان، محمدرضا زاهدی از تهران و حسین خانی‌بیدگلی از اصفهان نفرات برتر شدند.

در بخش آقایان در رشته «حفظ ۲۰ جز» محمدمهدی رضایی از اصفهان، حمیدرضا صافی از قم، محمدعلی کشاورز از قم هادی تکیه از تهران و حسن جعفرپور از گیلان نفرات برتر شدند.

در بخش آقایان در رشته «ترتیل» محمد پورسینا از اصفهان، محمدمهدی بیگی از تهران عبدالرحمن نیک‌خواه از هرمزگان، مجتبی قدبیگی از تهران و روح‌الله آقایی از قم نفرات برتر شدند.

همچنین در بخش بانوان در رشته «حفظ کل» رؤیا فضایلی از خراسان رضوی، زهرا عباسی تهران، زهرا انصاری تهران، سوگند رفیع‌زاده از گیلان و آتنا علینقی از تهران نفرات برتر اعلام شدند.

در بخش بانوان در رشته «حفظ ۲۰ جز» فاطمه محمدی‌ده‌نوکی از فارس، رقیه خزعلی‌زاده از خوزستان، مریم سیاهکالی مرادی از قزوین، فاطمه نیکویی از تهران و الهه اکبری از اصفهان به‌عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

در بخش بانوان در رشته «قرائت تحقیق» غزاله سهیلی‌زاده از البرز، مرضیه میرزایی‌پور از خراسان رضوی، معصومه صحرایی از اصفهان، نسیبه کرمی‌پارسا از قم و ام‌البنین طالبی از آذربایجان غربی نفرات برتر شدند.

در بخش بانوان در رشته «ترتیل» عادله شیخی از مرکزی، ندا مرادی از تهران، سیده معصومه حسینی آقاملکی از خراسان رضوی پرنیان عصابخش از تهران و صغری خورشیدی از گیلان نفرات برتر اعلام شدند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا