شهرستان ها

نفرت از اسرائیل در تمام عالم گسترده شده است

آرادان- امام جمعه آرادان با تاکید بر اینکه نفرت از اسرائیل در تمام عالم، گسترده شده است، گفت: برائت از مشرکان امسال در تمام دنیا نمایانگر این نفرت بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز عید قربان امروز دوشنبه در مسجد صاحب‌الزمان (عج) آرادان ضمن اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در هفته جاری بیان کرد: یکی از نکاتی که معظم له در دیدار خودشان اشاره کردند، تنفر از رژیم صهیونیستی و برئت از آمریکا به عنوان بزرگترین پشتیبان و کمک کننده به رژیم اسرائیل علیه مردم مظلوم و صبور غزه است.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط منطقه و جنایت‌های اسرائیل امسال همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند مراسم برائت از مشرکان متفاوت از سال‌های قبل برگزار شد، افزود: برائت فراتر از موسم و میقات حج پیش رفته و جهانی شده است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه نفرت از اسرائیل در تمام عالم، گسترده شده است، گفت: همان طوری که حجاج بیت الله الحرام هفت مرتبه و هفت سنگ به نماد شیطان در رمی جمره می‌زنند، امسال شاهد بودیم که شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در دنیا طنین انداز شد.

شریفی نیا با بیان اینکه امروز شیطان مجسم و بزرگ، امریکای جنایتکار و اسرائیل است، ابراز کرد: از خدای متعال می‌خواهیم به زودی زود، ریشه اسرائیل جنایتکار و هم پیمانان او خشکانده شود.

وی با بیان اینکه گلایه‌ای از صدا سیمای مرکز سمنان در پوشش مراسم معنوی مانند عرفه بیان کرد: روز گذشته در مراسم عرفه بیش از ۲۵۰ نفر از زنان آرادانی حضور داشتند اما سه الی چهار ثانیه تصویر از حضور برادران آرادانی بازتاب می‌یابد که این شایسته نیست.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه ما توقع نداریم که اخبار آرادان اندازه سمنان و شاهرود بازتاب یابد اما در طول سه ثانیه چطور می‌توان درباره یک خبر اطلاع یافت؟ بیان کرد: باید اخبار به صورت عادلانه در رسانه‌های استانی پخش شود.

شریفی نیا افزود: بازتاب این دست اجتماعات در نزدیکی انتخابات به یک همت منجر می‌شود و مردم را تشویق به حضور در صحنه‌ها و تجمعات می‌کند و این برای همه جامعه برکات دارد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا