شهرستان ها

نقشه جامع سامان‌دهی مواکب به میزان ۲ کیلومتر در شلمچه اجرا می‌شود

اهواز – نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: امسال نقشه جامع سامان‌دهی مواکب در مرز شلمچه به میزان ۲ کیلومتر اجرا می‌شود که این اقدام باعث خدمت‌رسانی شایسته و همیشگی به زائران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد شامگاه چهارشنبه از زیرساخت‌های اربعین حسینی در مرز بین‌المللی شلمچه بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: خوشبختانه امسال بناست که نقشه جامع سامان‌دهی مواکب در مرز بین‌المللی شلمچه به میزان ۲ کیلومتر اجرا شود که این اقدام باعث خدمت‌رسانی شایسته و همیشگی به زائران می‌شود.

وی عنوان کرد: برای این امر باید همه دستگاه‌ها با تمام توان و امکانات وارد عمل شوند تا بتوان به نحو شایسته و کارشناسی شده این نقشه جامع به سرانجام برساند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: در آستانه آماده‌سازی برای اربعین حسینی هستیم و امسال نیز حضور مردم در این حماسه گسترده‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود و باید تمهیدات ویژه‌ای برای این امر اندیشیده شود.

امام جمعه اهواز با تاکید بر اینکه نیاز نیست همه از سراسر کشور در مرز شلمچه موکب برپا کنند، تاکید کرد: مردم از سراسر کشور می‌توانند با نذر کردن غذا و آب و ارسال آن به مواکب در مرزها در میزبانی از زائران حسینی پیشگام باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، در بازدید نماینده ولی فقیه در خوزستان از پایانه بین المللی شلمچه، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی نیز وی را همراهی کردند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا