شهرستان ها

نقشه راه توسعه استان سیستان و بلوچستان تدوین شد

زاهدان – استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نقشه راه توسعه استان تدوین شده و طی روزهای آینده در قالب کتابچه منتشر شده و در اختیار مدیران قرار داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، نشست بررسی مدل نقشه راه توسعه استان سیستان و بلوچستان به ریاست استاندار سیستان و بلوچستان و با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد که راهبردها و سیاست‌های اجرایی توسعه استان در بخش‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و هنری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

حسین مدرس خیابانی در این نشست اظهار داشت: راهبردهای توسعه‌ای استان در بخش‌های آب، راه، حمل و نقل، بهداشت و درمان، آموزش، تجارت و ترانزیت و اقتصاد دریا و مرز، مسکن، انرژی، کشاورزی، دامپروری و شیلات، معادن، صنایع معدنی و صنعت، گردشگری، فرهنگی و ورزشی و ارتباطات، علم و فناوری تقسیم‌بندی شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: این سند در قالب کتابچه جمع‌بندی شده و با ابلاغ سیاست‌های اجرایی آن به عنوان نقشه راه توسعه استان در اختیار مدیران قرار می‌گیرد که باید با هدف جامع بودن نیازها و اطلاعات مورد نیاز این سند، طرح‌ها و پروژه‌های استان از سطح شهرستان‌ها گردآوری شود.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌ها و نیازهای سیستان و بلوچستان در قالب این سند در حوزه‌های مختلف بررسی شده و با اولویت‌بندی در راستای توسعه همه جانبه استان در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است، در این نشست جزئیات مربوط به راهبردها و سیاست‌های اجرایی نقشه راه توسعه استان در بخش‌های مختلف مورد بررسی و بازنگری قرار گرفت و مقرر شد طی روزهای آینده در قالب کتابچه منتشر و در اختیار مدیران قرار داده شود.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا