شهرستان ها

نقش آفرینی بنیاد مستضعفان در حوزه محرومیت زدایی و سرمایه گذاری

استاندار قزوین مطرح کرد؛

استاندار قزوین گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به دلیل ظرفیت بالای اقتصادی خود در بخش های سرمایه گذاری و محرومیت زدایی همواره نقش آفرین بوده است.


به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی روز پنجشنبه در دیدار با سیدپرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، اظهار کرد: استان قزوین در حوزه بنیاد مستضعفان و در ۲ بخش قابل توجه است که یک بخش مربوط به ظرفیت‌های اقتصادی منطقه می باشد که همین مساله منجر به سرمایه گذاری های قابل توجهی از سوی این نهاد و در حوزه های صنعت و کشاورزی شده است.

وی ادامه داد: بخش دیگر نیز شامل وجود برخی محرومیت‌ها در برخی از مناطق است که شاید برای بسیاری از مسئولان و مردم قابل باور نباشد ولی این مسئله وجود دارد که بنیاد مستضعفان در زمینه محرومیت زدایی های موجود می تواند موثر عمل کند.

اعلایی تصریح کرد: امروز تصمیماتی برای حمایت از بخش‌های مختلف محرومیت زدایی در حوزه مسکن و زیست محرومان، راه مناطق محروم و سایر موارد در سطح استان گرفته شد که امیدواریم در آینده نزدیک همه آنها منشا اثر باشد و در عین حال نیز سرمایه گذاری در طرح های توسعه‌ای بخش صنعت استان همچنان در دستور کار این نهاد باشد.

استاندار قزوین اضافه کرد: همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان در خدمت مجموعه بنیاد مستضعفان قرار دارند تا رسالت‌های خود را در جهت تولید و هزینه کرد برای مردم به نحو احسن انجام دهیم و در این مسیر از هیچ گونه همکاری و هم‌افزایی دریغ نخواهیم کرد.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا