شهرستان ها

نقش خانواده‌ها در کمک به بهبود محیط زیست انکار ناپذیر است

قزوین -مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری قزوین با بیان اینکه تفکیک زباله از مبدا نقش مؤثری در حفظ محیط زیست دارد و بر همین اساس نقش خانواده‌ در کمک به بهبود محیط زیست انکار ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، کبری علیخانی بعد از ظهر یکشنبه در کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین اظهار کرد: پروژه تهیه خشکاله در منازل که علاوه بر کمک به بازیافت زباله‌ها، می‌تواند روش مناسب و مؤثری در تأمین نهاده‌های دامی سالم باشد و بر همین اساس نقش خانواده‌ها در کمک به بهبود محیط زیست انکار ناپذیر است.

وی با انتقاد از عدم وجود فضای ویژه و مناسب برای دختران جهت گذراندن اوقات فراغت، بر احداث پاتوق‌های دختران و مراکز فرهنگی تفریحی ویژه بانوان تأکید کرد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین با اشاره به اهمیت و نقش زیست عفیفانه در کاهش آسیب‌های اجتماعی از اقدام اخیر شورای تأمین و دادستان محترم در مقابله با گسترش اباحه گری تقدیر کرد.

علیخانی با اشاره به نقش نمادهای شهری بر فضای فرهنگی شهر، از کم بودن نمادهای مرتبط با خانواده انتقاد کرد و افزود: باید از نمادهایی که نمایانگر مناسبات زیبای خانوادگی است بیشتر استفاده شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا