شهرستان ها

نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد

سنندج_ نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران به مناسبت گرامیداشت هفته فرهنگی «سنه» در سنندج برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری سنندج ظهر شنبه در آئین برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران به مناسبت سومین روز از هفته فرهنگی سنه به همت شهرداری و با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری ژیوه‌ر در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های شاخص شهرداری سنندج در راستای گرامیداشت هفته فرهنگی سنه برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران است که با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری ژیوه‌ر از امروز کار خود را در عمارت خسروآباد سنندج آغاز کرده است.

سرکوت نجفی با اشاره به اینکه این نمایشگاه صبح و عصر در معرض دید مخاطبان و علاقمندان است، گفت: نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی به مدت یک هفته دایر است.

وی ضمن تقدیر از همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان در برپایی این نمایشگاه خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آثاری از صنایع‌دستی، حاصل ذوق و هنر زنان و مردان توانمند استان در قالب ۳۲ غرفه به نمایش در آمده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه آثار مختلفی در رشته‌های نازک‌کاری، منبت، معرق چوب، خراطی، چرم، زیورآلات و غیره به معرض نمایش عموم درآمده است و در کنار آن غذاهای محلی نیز عرضه می‌شود.

نجفی حمایت از فعالین حوزه صنایع دستی را از اهداف اصلی برپایی این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: امیدواریم برپایی این نمایشگاه بستری برای معرفی هرچه بیشتر توانایی و ظرفیت‌های هنرمندان سنندجی در حوزه صنایع دستی باشد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سنندج در پایان گفت: این نمایشگاه از امروز تا تاریخ ١۳ اردیبهشت از ساعت ۱۰ الی ۲۰ پذیرای بازدید علاقمندان است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا