شهرستان ها

نمایشگاه مهر ماندگار در قزوین برگزار می‌شود

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی استان:

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه زیست عفیفانه با عنوان مهر ماندگار در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزار می‌شود.


به گزارش ایلنا، احمد خورگامی گفت: نمایشگاه مهر ماندگار با موضوعیت زیست عفیفانه با همکاری بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین و نهادهای فرهنگی، از تاریخ 2 تا 6 مرداد ماه به مدت پنج روز از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برگزارخواهد شد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین خاطرنشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و همچنین حمایت از تولید ایرانی، برگزاری این نمایشگاه بستر مناسبی را برای آشنایی بازدیدکنندگان با تولیدات و محصولات حوزه عفاف و حجاب فراهم می‌کند و تولیدکنندگان، طراحان و عرضه کنندگان، محصولات خود را عرضه خواهند کرد.

این مسئول افزود: همچنین در نمایشگاه فوق یک سالن به برگزاری حسینیه کودک، تئاتر خانواده، جهاد تبیین، پاسخ به شبهات دینی، اکران فیلم، مشاوره خانواده و سایر موارد اختصاص داده شده است.

خورگامی خاطر نشان کرد: 113 مشارکت کننده در نمایشگاه فوق حضور خواهند داشت و با توجه به همزمانی این نمایشگاه با ایام محرم، مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همه روزه از ساعت 17 تا اذان مغرب و عشا همراه با سخنرانی، مداحی و اقامه نماز جماعت برگزار خواهد شد و پذیرای حضور علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهیم بود.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا