شهرستان ها

نمایشگاه پیشگامان امنیت انتظامی در بوشهر راه‌اندازی شد

بوشهر- نمایشگاه کشفیات حاصل از اجرایی‌شدن پیشگامان امنیت انتظامی در بوشهر با حضور استاندار و دیگر مسوولان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی استان بوشهر ظهر شنبه در حاشیه نمایشگاه پیشگامان امنیت انتظامی ۴ در بوشهر اظهار داشت: این طرح از روز سه‌شنبه هفته گذشته همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر اجرایی شد.

سردار حیدر سوسنی افزایش نظم و امنیت عمومی و کسب رضایت‌مندی مردم را از اهداف این طرح دانست و اضافه کرد: این طرح ضربتی با موضوع برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر، اتباع بیگانه غیرمجاز، سلاح و مهمات، سارقان و پاک‌سازی نقاط جرم‌خیز اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسایی، دستگیری مجرمان و کشف کالاهای مسروقه خبر داد و بیان کرد: در این نمایشگاه کشفیات حاصل از اجرایی‌شدن پیشگامان امنیت انتظامی ۴ ارائه شده که حاصل زحمات و تلاش کارکنان نیروی انتظامی استان بوشهر در مدت چهار روز است.

سوسنی اضافه کرد: پلیس با تمام اقتدار به‌صورت شبانه‌روزی مردم است که ان‌شاءالله با برقرار امنیت پایدار عمومی زمینه رضایت‌مندی مردم شود و مطمئن باشند که با مخلان نظام به‌شدت برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کشفیات در اجرای طرح ضربتی پیشگامان امنیت در استان بوشهر گفت: در اجرای این طرح ضربتی اموال مسروقه منازل، موتورسیکلت، مواد مخدر، سلاح غیرمجاز کشف و متخلفان دستگیر شدند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا