شهرستان ها

نمایشگاه کتاب در دانشگاه یاسوج برپا شد

یاسوج- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه یاسوج گفت: به مناسبت روز «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» نمایشگاه کتابی در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه یاسوج برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، داوود الهامی فر بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این نمایشگاه از ۲۴ آبان ماه تا دوم آذرماه در دانشکده ادبیات دانشگاه یاسوج برپا است.

وی با بیان اینکه آثار اعضای هیئت علمی در نمایشگاه کتاب دانشگاه یاسوج ارائه می‌شود، گفت: ۳۷ عنوان کتاب تألیفی، تصنیفی، تدوینی و ترجمه‌ای از همکاران هیئت علمی داریم، که لیست آن‌ها در این نمایشگاه نمایش داده شده است.

الهامی فر اظهار داشت: تعداد زیادی از این کتاب‌ها برای علاقه‌مندان دانشجو و همکاران که بتوانند از این کتاب‌ها استفاده کنند در نمایشگاه موجود است.

وی همچنین با بیان اینکه کتابداران و مؤلفان برتر در زمینه‌های مختلف و کتابداران دانشگاه تجلیل می‌شوند، افزود: در راستای هفته کتاب و کتابخوانی و همچنین به مناسبت ۳۰ آبان بزرگداشت معلم ثانی، فیلسوف بزرگ فارابی از تهران و قم سخنرانانی دعوت خواهیم کرد و در سال جاری، برای اولین بار سه هزار و ۵۰۰ جلد کتاب در همه رشته‌ها و گرایش‌های مختلف برای مخزن کتابخانه دانشگاه خریداری شد.

الهامی فر تصریح کرد: دو هزار و ۵۰۰ جلد کتاب، نیز از کتاب‌های قدیمی که بلا استفاده بودند، از مخزن کتابخانه خارج شده و به شکل رایگان یا با قیمت خیلی پایین در اختیار افرادی که علاقه‌مند هستند، قرار می‌گیرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا