شهرستان ها

نمایشگاه کتاب مازندران برپا شد

ساری- همزمان با سی ویکمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب با حضور ۱۵ ناشر و سه کتابفروشی در ساری برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب ساری گفت: به مناسبت سی‌ویکمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه نمایشگاهی با حضور نهادهای فرهنگی عضو ستاد، ۱۵ ناشر استانی، سه کتابفروشی از شهرستان ساری و نمایندگی ناشران کشوری، نمایشگاه کتاب ساری برپا شد.

آهنگر تصریح کرد: کتاب در عصر گسترش رسانه‌های الکترونیکی و سایر وسایل ارتباط جمعی همچنان به عنوان یک رسانه پایا و ماندگار مطرح و نقش آن در توسعه فرهنگی کشورها امری پذیرفته شده و اجتناب‌ناپذیر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تاکید کرد: کتاب به عنوان یک کالای فرهنگی همواره موجب رخدادهای فرهنگی عظیم در سطح ملی و بین‌المللی شده است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب به عنوان فراگیرترین رویداد فرهنگی، نمایانگر مشارکت وسیع مردمی در رشد و توسعه همه جانبه کشور از طریق ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

نمایشگاه از تاریخ ۲۷ آبان‌ماه تا ۵ آذرماه، از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ و عصرها از ۱۵ تا ۱۹ در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازدید علاقمندان دایر است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا