شهرستان ها

نمایندگان حقیقی مردم در برابر فساد سکوت نمی‌کنند

قزوین- امام جمعه قزوین گفت: هر نماینده که در برابر فسادها سکوت نکرده و به مفاسد بی اعتنایی نکرد نماینده حقیقی مردم است و مردم نیز قدر او را خواهند دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین با بیان اینکه همه ما باید سرباز فداکار تقوا باشیم، گفت: باید مراقب باشیم که نیرو، آبرو، حیثیت، دانش، علم و تجربه انسان در خدمت گناه، معصیت و دشمنی به کار گرفته نشود،

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در رابطه با شرکت‌های پیش فروش خودرو در استان قزوین افزود: خدا از کسانی که به مردم ظلم و خیانت می‌کنند انتقام می‌گیرد پس از سرنوشت کسانی که راه شیطان را رفته و به مردم خیانت کرده‌اند درس گرفته و دنبال جبران آسیب‌ها باشید.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه هیچ بدی عاقبت ندارد، عنوان کرد: همه باید به دنبال جبران بدی‌های خود در جامعه باشیم و اجازه ندهیم مردم از این بدی‌ها آسیب ببینند.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز صنایع کوچک عنوان کرد: باید از فرصت صنایع کوچک برای ایجاد اشتغال و رونق تولید در استان قزوین استفاده کنیم.

آیت الله عابدینی با اشاره به سالروز درگذشت روحانی جهادگر حجت‌الاسلام مصطفی نصیری تصریح کرد: این طلبه فاضل، عالم و شاعر که فعال فرهنگی بودند به همراه همسر خود در روستاهای رفسنجان به مردم مناطق محروم خدمت می‌کردند و در نهایت نیز در مسیر روستایی کرمان گرفتار سیل شده و فوت کردند.

وی با اشاره به فرارسیدن روز مقاومت اسلامی گفت: همانطور که فروپاشی شوروی را دیدیم به زودی باید آماده دیدن فروپاشی رژیم منحوس صهیونیستی و نظام سلطه آمریکا باشیم.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه خانه عنکبوتی اسرائیل در حال فروپاشی است اظهار کرد: صهیونیست‌ها اگر عقل داشته باشند به زودی سرزمین‌های اشغالی را ترک می‌کنند چون ممکن است فردا برای فرار آنها نیز دیر باشد.

وی با اشاره به سالروز جدایی بحرین از خاک ایران اسلامی تاکید کرد: در همه زمان‌ها به غیر از زمان پهلوی قسمتی از این کشور با جنگ جدا شده اما در دوره پهلوی بخش‌های مختلفی از ایران از جمله بحرین بدون هیچ جنگی از این کشور جدا شد و این خیانت شاه در واگذاری بحرین فراموش شدنی نیست.

یانت‌های رژیم شاهنشاهی هنوز تمام‌شدنی و فراموش شدنی نیست

آیت‌الله عابدینی بیان کرد: خاندان منحوس پهلوی دو دستی یک منطقه فوق‌العاده مهم امنیتی، اقتصادی و اجتماعی را به اجانب سپردند و علاوه بر اینکه استقلال، آزادی و تمامیت خاک‌های مملکت را به باد داد شیعیان بحرین را نیز به دردسر و زحمت انداخت

وی با بیان اینکه خیانت‌های رژیم شاهنشاهی هنوز تمام‌شدنی و فراموش شدنی نیست، تاکید کرد: ظلمی که پهلوی به این مملکت کرد حد و حساب ندارد.

امام جمعه قزوین با اشاره به سالروز آغاز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، گفت: باید ایمان، استقامت، صداقت، جوانمردی، اعتماد به وعده‌های الهی و امید به آینده‌ای را که در دل یکایک عزیزان در اسارت ما موج میزد ستود.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هرکسی که حس می‌کند می‌تواند در خدمتگذاری به مردم در مجلس شورای اسلامی موفق باشد باید حتماً در پیش ثبت نام کار ثبت نام را اقدام کند.

آیت الله عابدینی ادامه داد: مفاسد زیادی در استان قزوین رخ داد که بساط خیلی از آنها جمع شده و یا در حال جمع شدن است اما باید بررسی کنیم که نمایندگان مجلس ما کجا در مقابل آن مفاسد سکوت نکرده و در میدان حضور داشتند.

وی افزود: هر نماینده که در برابر این فسادها سکوت نکرده و به این مفاسد بی اعتنایی نکرد نماینده حقیقی مردم است و مردم نیز قدر او را خواهند دانست.

امام جمعه قزوین در پایان با بیان اینکه از همین الان باید وقت بگذاریم و نمایندگان واقعی را با بصیرت بشناسیم، ادامه داد: اگر یک نماینده لایق را به مجلس فرستادیم، هر قدم خیری که او بر می‌دارد، به پای ما هم نوشته خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا