شهرستان ها

نهم دی تقابل بصیرت ملت ایران با پستی استکبار است

مشگین‌شهر- امام جمعه مشگین‌شهر گفت: روز نهم دی ماه روز قدرت نمایی پروردگار عالم و تقابل ملت وفادار جمهوری اسلامی با پستی استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشگین شهر اظهار کرد: سالروز نهم دی روز بصیرت و میثاق ملت با رهبری و ولایت و روز قدرت نمایی پروردگار عالم و تقابل ملت وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی و آرمان‌های مقدس شهدا در برابر مخالفین نظام و روز شکست دشمنان ملت به واسطه فتنه‌ای است که خود ایجاد کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه ملت فهیم و با بصیرت ایران در نهم دی ماه حیله و نیرنگ دشمنان انقلاب اسلامی را بر آب کردند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات پرشور چهار اصل را مورد تاکید قرار داند که همه مسئولان و دست اندرکاران انتخابات باید به این چهار اصل پایبند باشند.

وی رقابت واقعی، سلامت، امنیت و مشارکت قوی را چهار شاخصه مورد انتظار مقام معظم رهبری از انتخابات پیش رو اعلام کرد و گفت: هر دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی برای کشور بسیار مهم هستند و مردم باید با حضور در پای صندوق‌های رأی در مهمترین تصمیم کشور سهیم باشند.

امام جمعه مشگین شهر ادامه داد: مشارکت بالای مردم در انتخابات نمایش تجلی وحدت است و با این حضور اقتدار، پیشرفت و تحول جامعه و رفع مشکلات کشور در برگ زرین انقلاب با افتخار در تاریخ ثبت می‌شود.

باوقار گفت: سیزدهم دی ماه چهارمین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و مردم با بصیرت در مراسم سالگرد این شهید بزرگوار سردار دل‌ها حضور باشکوهی خواهند داشت.

وی شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی در کشور سوریه را تبریک وتسلیت گفت و ترور این شهید مدافع حرم را نقطه ذلت دشمنان در مقابله با سرداران جبهه مقاومت اعلام کرد.

خطیب جمعه مشگین شهر فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر را تبریک گفته و تقارن آن با سالروز معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی را گرامی داشت.

باوقار شأن و منزلت بانوی بزرگ اسلام را یادآور شد و بیان کرد: تربیت فرزندان در خانواده در واقع تربیت یک جامعه را امکان پذیر می‌کند و با تربیت صحیح از حیازدایی وعفت زدایی در جامعه پرهیز می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا