شهرستان ها

نگاه اخلاق مدارانه در رسانه جریان انقلاب باید موج بزند

قزوین- فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: رسانه پاک کننده خون در رگ‌های جامعه است و ناپاکی‌های جاری در خون جامعه را می‌گیرد تا خون طیب و طاهر در رگ‌های حیات جامعه جاری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رستمعلی رفیعی بعد از ظهر دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری مهر استان قزوین اظهار کرد: سپاه مأموریت‌های زیادی دارد که برخی از آنها قابل پیش بینی و برخی از آنها خلق الساعه است.

وی افزود: ماموریت‌هایی همچون کرونا و برخی مأموریت‌های بسیج سازندگی از جنس ماموریت‌هایی است که قابل پیش بینی نبوده و بنا به نیاز وقت به سپاه سپرده شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه ۵۳۸ روستا امروز جامعه هدف خدمت سپاه هستند، بیان کرد: ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی برای ولی نعمتان یکی از دیگر از اهداف خدمت سپاه است.

وی تصریح کرد: ساخت ۵ مجتمع آبرسانی و آبرسانی به بیش از ۲۳۰ روستای استان قزوین امروز در دستور کار سپاه است.

رفیعی اضافه کرد: امروز مردم از سپاه مطالبه ارائه خدمات مختلف دارند و ما از اینکه مورد اعتماد مردم هستیم خوشحال هستیم.

رسانه باید زبان صادق مردم باشد

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: رسانه باید زبان صادق مردم باشد تا مردم به آن اعتماد کنند و از سوی دیگر باید در انتقاد از مسئولین هوشمندانه و دغدغه مندانه عمل کند.

وی با بیان اینکه برخی اصحاب رسانه مشکل را وارونه و نا امید کننده بیان می‌کنند، اضافه کرد: رسانه پاک کننده خون در رگ‌های جامعه است و ناپاکی‌های جاری در خون جامعه را می‌گیرد تا خون طیب و طاهر در رگ‌های حیات جامعه جاری شود.

رفیعی ادامه داد: رسانه‌های جریان انقلاب با درک اولویت‌های جامعه باید به دنبال طرح و پیگیری مسائلی باشند که مشکلات مردم را حل می‌کند.

وی در پایان با بیان اینکه نگاه اخلاق مدارانه در رسانه‌های جریان انقلاب باید موج بزند، یادآور شد: نشان دادن خدمت مسئولان صادق به مردم امید و نشاط را در جامعه افزایش می‌دهد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا