شهرستان ها

نگاه مؤمنانه نیاز ضروری جامعه است

شهرکرد_نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: نگاه مؤمنانه، تکیه بر خدای تبارک و تعالی و نگاه متحدانه نیاز ضروری امروز جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین نکونام صبح سه شنبه در محفل انس با قرآن نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری، ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام و تقدیر از برگزار کنندگان این محفل قرآنی، به تشریح پیام‌های قرآنی از آیات کلام الله مجید اظهار کرد: اولین سخن در آیات تلاوت شده از سوره مبارکه بقره در این محفل این است که نگاه نیروهای مسلح را به این معنا توجه می‌دهد، که قبل از آنکه به عِدّه و عُدّه دل ببندند، باید به نصرت الهی دل ببندند.

حجت الاسلام نکونام با اشاره به شکست لشگر طالوت در برابر جالوت به خاطر عدم تبعیت از فرمان الهی، تصریح کرد: باید در شرایط سخت از آزمون سربلند بیرون آمد.

وی با بیان اینکه عرصه‌های امتحان فراوان پیش می‌آید گفت: گاهی انسان مقابل امر شبهه قرار می‌گیرد، گاهی سر دوراهی و تردید می‌کند کدام را انتخاب کند.

حجت الاسلام نکونام تأکید کرد: نگاه مؤمنانه، تکیه بر خدای تبارک و تعالی و نگاه متحدانه نیاز ضروری امروز جامعه است و باید همین همدلی و نگاه متحدانه و شعائر اسلامی توسط شماها تقویت شود، باید حضور اصلاح گرانه و تؤام با حساسیت و دغدغه داشته باشید، زیرا مؤمن و مجاهد فی سبیل الله همواره با دغدغه در صحنه حاضر است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: مساجد از مصادیق مهم جهاد فی سبیل الله هستند که باید تقویت شده و به برکت حضور شماها پررونق شوند.

وی، راهپیمایی‌ها، تقویت جبهه دینی برابر جبهه نفاق، حضور آگاهانه و با بصیرت و انتخاب درست در انتخابات‌ها را از دیگر مصادیق جهاد فی سبیل الله دانست و با اشاره به آیه شریفه «ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین» گفت: باید مدام پیام این آیه قرآنی را مدنظر داشته باشیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا