شهرستان ها

نگاه ویژه به آموزش در بین رسانه‌ها در اولویت قرار دارد

رشت- دستیار مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) از برپایی کارگاه‌های آموزشی با محوریت جشنواره‌ها خبر داد و گفت: نگاه ویژه به آموزش در بین رسانه‌ها در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد قاسمپور صبح پنجشنبه در حاشیه کارگاه تخصصی رسانه‌های رضوی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جشنواره ملی فرهنگی و رسانه‌ای جلوه‌های فرهنگ رضوی به ایستگاه دهم رسیده است.

وی با اشاره به رویکردهای مهم و جدید برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و رسانه‌ای، افزود: نگاه ویژه به آموزش و ارتقای فنی و مهارتی در بین رسانه‌ها در اولویت قرار دارد.

دستیار ارشد مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) از برپایی کارگاه‌های آموزشی با محوریت جشنواره‌ها خبر داد و بیان کرد: کارگاه‌های آموزشی همزمان در رشت، قم و دیگر شهرها در حال برگزاری است.

قاسمپور با بیان اینکه آموزش محور تمام فعالیت‌ها و قالب‌های محتوایی رسانه‌ها قرار گیرد، گفت: در تقویت بار محتوایی رسانه‌ای باید به آموزش توجه ویژه ای شود.

وی با اشاره به کلیشه‌ای شدن موضوعات رسانه‌ای در کشور، افزود: فقدان سوژه در قالب‌های رسانه‌ای چالش بزرگی در این عرصه به شمار می‌رود که باید این نواقص پوشش داده شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا