شهرستان ها

نگرانی اهالی شهرک دامپروری نوترکی ایذه از قطع یک ماهه آب /اهالی: کسی به خواسته مردم محروم این منطقه توجه ندارد




برخی از دامپروران منطقه نوترکی ایذه می‌گویند: خرابی پمپ آب شهرک، زندگی آنان را فلج کرده و تمام دارایی آنها در خطر نابودی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، شهرک نوترکی از مناطق دامپروری شهرستان ایذه است که آنگونه که اهالی این منطقه می‌گویند یک ماه از خرابی پمپ آب شهرک می‌گذرد و همین موضوع آنها را در شرایط سخت و طاقت فرسایی قرار داده است. 

یکی از این اهالی به خبرنگار ایلنا، گفت:  بالغ بر ۸۰۰ رأس دام سنگین و ۴۰ خانواده مستضعف در این شهرک به خاطر نبود آب دچار سردرگمی شده‌اند و به هر کجا هم که مراجعه می‌کنیم کسی پاسخگو نیست. 

یکی دیگر از این اهالی بیان داشت: پمپ آب چاه این شهرک خراب شده و نیاز به پمپ جدید با مبلغی حدود ۲۵۰ میلیون تومان دارد. بدون آب، شرایط ناگواری در انتظار این اهالی است هیچ نهاد و اداره‌ای جهت خریداری یا مساعدت مالی با ما همکاری نمی‌کند و در جواب ما فقط می گویند خودتان بروید تهیه کنید و به ما ربطی ندارد که گاو یا گوسفند شما بمیرد یا تشنه باشد. 

یکی دیگر از این اهالی گفت: مدیر فعلی جهاد کشاورزی شهرستان به ما جواب سربالا می‌دهد و ما در این شرایط مجبوریم از طریق تانکر آب تهیه کنیم. اما مگر چقدر توان مالی داریم و تا کی باید آب با تانکر تهیه کنیم؟

در پی عدم پاسخگویی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ایذه به خبرنگار ایلنا، حسن سبزعلی زاده بخشدار مرکزی شهرستان، گفت: طی تماسی که با مدیر جهاد کشاورزی داشتم وی گفت که تعمیر و نگهداری بر عهده ما نیست و خود دامپروران باید برای خرید پمپ اقدام کنند.

IMG-20240119-WA0019

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا