شهرستان ها

نیازمندان فاقد مسکن در استان بوشهر حمایت می‌شوند

بوشهر- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه دربنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهرگفت:نسبت به تأمین مسکن نیازمندان فاقد مسکن که تحت پوشش نهاد حمایتی نیستند وتسهیلاتی استفاده نکرده اند، اقدام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمود پارمان ظهر دوشنبه در نشست با امام جمعه دیلم گفت: نیازمندان فاقد مسکن که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند و نتوانستند تسهیلاتی استفاده کنند، نسبت به تأمین مسکن برای این افراد اقدام خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: در این راستا به دنبال این هستیم تا طی تفاهم‌نامه چندجانبه‌ای و همکاری شرکت‌های نفتی، اقدامات مؤثری صورت گیرد.

وی گفت: تلاش خواهیم کرد با رایزنی‌هایی شرکت‌های نفتی را متقاعد کنیم تا از حوزه مسئولیت‌های اجتماعی جهت تأمین مسکن نیازمندانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند، استفاده شود.

وی یادآور شد: حساب ۱۰۰ امام (ره) که با هدف کمک به ساخت مسکن محرومان تشکیل شده، اما مدتی است مغفول مانده و عملکرد مطلوبی در این زمینه در استان نمی‌بینم که انتظار می‌رود همه‌ی مسئولان ضمن ترویج حساب ۱۰۰ با همراهی خیرین نسبت به تأمین مسکن محرومان و اقشار کم درآمد جامعه همراهی‌ها و گام‌های ماندگاری برداشته شود.

آمادگی خیرین دیلم برای مشارکت در ساخت مسکن محرومان

امام جمعه شهرستان دیلم در این نشست گفت: خیرین شهرستان دیلم آمادگی کامل برای مشارکت و همکاری جهت ساخت واحدهای مسکونی مورد نیاز افراد محروم را دارند.

حجت الاسلام محمود اسدی افزود: حل مشکل مسکن محرومان نیازمند اقدامات جهادی است.

وی گفت: در شهرستان دیلم حمایت خیرین، زمین مورد نیاز و تسهیلات مناسب و بلاعوض از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وجود دارد و ظرفیت گروه‌های جهادی نیز در کنار خود دارد، که می‌توان مسکن باکیفیت برای قشر محروم جامعه تأمین کرد.

وی تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنم در این زمینه به جای واگذاری پروژه‌های مسکونی به پیمانکاران، از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا