شهرستان ها

نیازمند حمایت نمایندگان برای جذب اعتبارات سفر دولت به استان هستیم

ارومیه – استاندار آذربایجان غربی گفت:نیازمند حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان برای جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری و اجرای پروژه‌های عمرانی ملی در آذربایجان‌غربی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان عصر شنبه در نشست مشترک با مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی، ضمن تبریک روز مجلس به نمایندگان مردم در استان در مجلس شورای اسلامی، افزود: آماده همکاری و استفاده از ظرفیت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی جهت پیشبرد برنامه‌های بودجه‌ای و جذب اعتبارات برای اجرای پروژه‌های ملی در آذربایجان‌غربی هستیم.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: از حمایت‌ها و همکاری‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای دولت در آذربایجان‌غربی قدردانی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با اتحاد و همکاری دولت و مجلس، گام‌های بزرگی در رفع مشکلات مردم در آذربایجان غربی و روند توسعه متوازن در این استان برداشته شود.

معتمدیان همچنین به اهمیت همکاری نمایندگان مجلس در جذب اعتبارات ملی از وزارتخانه‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: نیازمند حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان برای جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری و اجرای پروژه‌های عمرانی ملی در آذربایجان‌غربی هستیم.

استاندار آذربایجان‌غربی به استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای توسعه متوازن استان نیز اشاره کرده و افزود: از همکاری نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای بهبود شاخص‌ها و توسعه و تأمین زیرساخت‌ها و خدمات شایسته در حاشیه شهرها استقبال می‌کنیم.

در این جلسه همچنین معاونین استاندار و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گزارشی از برنامه‌های عمرانی و اقتصادی استان و توفیقات دولت سیزدهم در آذربایجان‌غربی را ارائه کردند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا