شهرستان ها

نیروهای جان برکف ارتش تحت فرمان رهبری از ایران دفاع می کند

asdasd


فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: نیروهای جان برکف ارتش با ایمان، تعهد و تحت فرماندهی کل قوا با اقتدار آماده دفاع از کیان اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش مراسم رژه نیروهای مسلح صبح روز چهارشنبه با حضور حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار، عباس کاظمی معاون سیاسی امنیتی، طیب ملکی پور فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مدیران و مردم در محل لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد. 

امیر محمد شفیعی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین در این مراسم اظهارداشت: یاد ۲۹۵۰ شهید لشکر را گرامی می داریم و راهشان را ادامه می دهیم. 

وی افزود: روز ارتش را به همرزمان خود در ارتش و سپاه و نیروی انتظامی و همه نیروهای مسلح و خانواده هایشان تبریک عرض می کنم. 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین بیان کرد: در شرایطی که دشمنان و بدخواهان می خواستتد ارتش را از مسیر خدمت خارج کنند با درایت رهبری و تعیین روزی به نام ارتش آینده کشور تضمین شد و ارتش نیز در دوران مختلف جواب این درایت را داد و با دفاع از کیان اسلامی وابستگی خود را به ولایت و میهن و مردم نشان داد. 

امیر محمد شفیعی تصریح کرد: ارتش امروز هم با اقتدار و صلابت از کیان اسلامی دفاع می کند و با افتخار گوش به فرمان ولی فقیه و فرمانده کل قواست. 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا