شهرستان ها

نیمی از سهمیه المپیک های ورزشی مربوط به مازندران و تهران است

ساری-مدیرکل ورزش و جوانان تهران گفت: مازندران و تهران نیمی از کسب سهمیه المپیک های ورزشی را کسب می کنند و نقش بالایی در ورزش قهرمانی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجوادی در نشست هم اندیشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران و تهران گفت: باید برای توسعه ورزش، جذابیت‌های ورزش قهرمانی را بیشتر کنیم.

وی افزود؛ دو استان مازندران و تهران به سبب کسب افتخارات و عملکرد ورزش قهرمانی بار ورزش کشور را به دوش می‌کشند و نیمی از کسب سهمیه‌ها را ورزشکاران این دو استان به دست آوردند.

مدیرکل ورزش و جوانان تهران تاکید کرد؛ باید دستاورد این نشست دوجانبه برای ورزش کشور مفید باشد و در ادامه این همکاری‌ها، حتی هیأت‌های ورزشی دو استان نیز باید تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.

وی خواستار ترسیم افق‌های برنامه‌ای با انعقاد تفاهم نامه مشترک شد و افزود؛ این همت هم در اداره کل مازندران و هم در تهران وجود دارد و دو استان در ورزش پیشرو هستند.

جوادی در ادامه بیان داشت؛ باید یک رقابت صحیح پیش برنده سالم بین ورزش دو استان به وجود آوریم که ورزش قهرمانی دو استان را رشد دهیم و قطعاً نتایج مثبت آن در آینده خود را نشان می‌دهد و به ورزش کشور کمک خواهد کرد. لذا معتقدم در نشست بعدی دو اداره کل برنامه راهبردی ارائه شود و میزبانی‌ها و اردوهای ورزشی برنامه ریزی شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا