شهرستان ها

هتک حرمت به مقام شامخ قرآن کریم ناشی از جهالت است

کاشان – رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: هتک حرمت به مقام شامخ قرآن کریم ناشی از جهالت غربی‌ها است.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه غرب می‌خواهد اسلام و آموزه‌های آن را در دنیا کمرنگ کند، اظهار داشت: از این رو دست نشانده‌های غرب با کج‌فهمی رو به سوی هتک حرمت مقدسات مسلمانان آورده اند.

وی با بیان اینکه غرب در این زمینه سابقه بدی دارد، ابراز داشت: زمانی با کاریکاتورهای موهن به مقدسات مسلمین توهین می‌کردند و الان هم با هتک حرمت به قرآن کریم همان راه اشتباه را ادامه می‌دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با اشاره به اینکه هتک حرمت به قرآن ناشی از جهالت غربی‌ها است، تصریح کرد: مقدسات مسلمین جز خطوط قرمز آنها است و مسلمانان با هر مذهب و باور نسبت به این موضوعات حساس هستند.

وی با اشاره به اینکه منشأ اصلی این رفتارهای شنیع به نفوذ اسلام در سرتاسر جهان بر می‌گردد، گفت: متأسفانه دولت‌های غربی در این اقدامات شنیع با عوامل مربوطه هم دست هستند چراکه این کارها با مجوز رسمی دولت‌ها انجام می‌شود.

حجت الاسلام بصیرتی آزادی بیان و اندیشه را یک بهانه دانست، افزود: آزادی تا حدی مورد احترام است که عقاید و باورهای دیگران مورد هتک حرمت قرار نگیرد، اینکه به بهانه آزادی بیان دولتهای غربی مجوز اهانت به مقدسات مسلمین را می‌دهند برای هیچکس مورد قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه نباید از کنار این اقدامات غربی‌ها و دست نشانده‌های آنها به راحتی گذشت، خاطرنشان کرد: البته که باید به این نکته توجه داشت که در پس این هتک حرمت‌ها مطمئناً عوامل صهیونیست جهانی نیز حضور دارند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا