شهرستان ها

هدف اصلی رزمایش نوروزی پلیس کاهش تلفات رانندگی است

کرج- فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه هدف اصلی پلیس در نوروز ۱۴۰۲ کاهش تلفات رانندگی است، گفت: ۹۰ گشت محسوس و نامحسوس پلیس راه در این ایام فعال هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید هداوند پیش از ظهر سه‌شنبه در رزمایش رزمایش نوروزی پلیس البرز اظهار کرد: هدف اصلی پلیس در نوروز ۱۴۰۲ کاهش تلفات رانندگی است

وی بیان کرد: پلیس راه استان البرز در ایام نوروز با آماده‌باش کامل و به کارگیری ۹۰ گشت محسوس و نامحسوس به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مسافران است.

فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: تیم‌های ثابت و گشت سیار، نامحسوس و پیاده پلیس راه و امدادگران هلال احمر، اورژانس و راهداران استان البرز پس از اجرای تمرین آمادگی، راهی محورهای ارتباطی این استان می‌شوند.

وی با اشاره به وجود ۱۸ درصد ترافیک کشور و طول یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر محور مواصلاتی استان البرز مأموریت ایجاد نظم ترافیکی در این استان را بسیار مهم بیان کرد و گفت: هدف اصلی همه ما کاهش تلفات رانندگی است تا در این ایام است تا به مسافران آسیب وارد نشود.

فرمانده انتظامی استان البرز با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌ها با پلیس برای خدمت رسانی بهتر به مسافران متذکر شد: امیدواریم با همکاری و همراهی هم دستگاه‌ها در عرصه خدمت رسانی این عید باستانی را با سلامتی و صحت پشت سر بگذاریم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا