شهرستان ها

هدف دشمن ایجاد تفرقه و شکاف در جامعه است

آمل- رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در ایران اسلامی با تفرقه بین مردم و روحانیت فاصله و شکاف ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعدازظهر پنجشنبه در آئین آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه آمل با بیان اینکه دشمن درپی ایجاد تفرقه بین مردم و روحانیت است، افزود: دشمن تمامی امکانات را به میدان آورده‌اند تا در ایران اسلامی فاصله و شکاف ایجاد کنند.

وی با عنوان اینکه انتقال ارزش‌ها و هنجارها در جامعه امری مهم و ضروری است، گفت: دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا در کشور فاصله ایجاد کنند و این نشان می‌دهد که آنان با ریشه اسلام و انقلاب مشکل دارند.

وی با عنوان اینکه روحانیت امروز پرچمدار دین و انقلاب به شمار می‌روند، گفت: جامعه روحانیت باید از فرصت‌ها استفاده کنند و امروز روحانیت پناهگاه مردم است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه صداقت و کردار روحانیت از سوی مردم حجت و مقبول است، گفت: جامعه روحانیت همواره بدهکار مردم است و هیچ وقت خود را طلبکار نمی‌داند.

آیت الله حسینی بوشهری از مازندران به عنوان مرکز مهم تبلیغی و ترویجی یاد کرد و گفت: حوزه‌های علمیه به راستی از شاگردان مکتب امام صادق (ع) و سربازان امام زمان (عج) هستند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا