شهرستان ها

هرمزگان بزودی به قطب اول فولاد و نفت کشور مبدل خواهد شد

بندرعباس – معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان بزودی به قطب اول فولاد و نفت کشور مبدل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان کامرانی سه شنبه شب در آئین گرامیداشت هفته دولت و روز بسیج کارمندی و تجلیل از مدیران و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات کل استان با تسلیت فرا رسیدن ماه صفر و ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله (ع) و یاران با وفایش و با اشاره به اهمیت روحیه کار جهادی در مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی، عنوان کرد: وجود روحیه کار جهادی در مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی زمینه ساز تسریع در رشد و توسعه استان و رفع مشکلات مردم خواهد شد.

وی عنوان کرد: شهیدان رجایی و باهنر به دلیل داشتن روحیه جهادی و مردمی برای همیشه در اذهان مردم ماندگار شدند. روحیه اخلاص، تواضع و مردمی بودن عامل مهمی بود که شهیدیان رجایی و باهنر را ممتاز کرد.

کامرانی افزود: در حوزه تمدن نوین اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری که روز به روز در حال گسترش است زمینه ساز تحولات مهمی در امت اسلامی خواهد بود.پیاده روی بزرگ اربعین نمادی مهم از تمدن نوین اسلامی است که روز به روز بر عظمت آن افزوده می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: تلاش های دشمنان برای کم رنگ کردن پیاده روی اربعین به ثمر نخواهد نشست و روز به روز بر شکوه و عظمت بیش از پیش این اجتماع بزرگ جهانی افزوده خواهد شد.

کامرانی، اظهار داشت: دشمنان در خصوص پیاده روی عظیم اربعین دچار اشتباه محاسباتی شده اند و توطئه های آنها برای خدشه وارد کردن به این اجتماع عظیم به ثمر نخواهد نشست.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی پروژه های متعدد در سطح استان، تصریح کرد: در اوج تحریم و فشارهای اقتصادی دشمنان امسال ۸۷۱ پروژه عمرانی در استان هرمزگان افتتاح و کلنگ زنی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در همین خصوص، خاطرنشان کرد: رشد بیست و پنج برابری پروژه های عمرانی نسبت به سال گذشته مرهون تلاش های جهادی استاندار استان، مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی، همراهی مردمی و همه ارکان با مدیریت عالی استان است.

کامرانی با اشاره به کلنگ زنی به دو پروژه بزرگ نفتی استان، افزود: امسال همزمان با هفته گرامیداشت دولت دو پروژه بزرگ پالایشگاهی شهید سلیمانی و مکران کلنگ زنی شد که زمینه ساز تحولات مهمی در استان خواهد شد. بهره برداری از دو پالایشگاه بزرگ شهید سلیمانی و مکران استان هرمزگان را به قطب نفت و انرژی کشور مبدل خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، اظهار داشت: هرمزگان از نظر تولید فولاد در رده سوم کشور قرار دارد و با بهره برداری از طرح های توسعه ای فولاد هرمزگان به قطب اول تولید فولاد کشور تبدیل خواهد شد.

کامرانی تصریح کرد: در کلیه شهرستان های هرمزگان مردم شاهد افزایش چشمگیر پروژه های هفته دولت بودند. طرح های مهمی در شهرستان بشاگرد به ویژه در حوزه راهسازی در حال اجراست که زمینه ساز تحول این شهرستان خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: نرخ بیکاری در هرمزگان با کاهش مناسبی همراه است و با اقداماتی که در حال اجراست تلاش می گردد این نرخ با کاهش محسوسی همراه شود و دغدغه های اشتغال جوانان هرمزگانی مرتفع شود.

کامرانی تصریح کرد: وجود نرخ بالای بیکاری در هرمزگان با وجود بنگاه های بزرگ اقتصادی زیبنده آن نیست و جوانان هرمزگانی از وجود این بنگاه ها ضروری است بهره مند گردند.

در پایان این آئین از مدیران و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج فعال و برتر ادارات کل استان با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا