شهرستان ها

هرگونه فعالیت انتخاباتی توسط کارکنان در ساعات اداری ممنوع است

بوشهر- رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: هرگونه فعالیت انتخاباتی توسط کارکنان در ساعات اداری ممنوع است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: طبق ماده ۲۱ قانون انتخابات مبنی بر ضرورت همکاری و در اختیار گذاشتن امکانات و تجهیزات به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده و نهایت همکاری مد نظر قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: مطابق ماده ۶۸ قانون انتخابات ریاست جمهوری هرگونه فعالیت انتخاباتی توسط کارکنان در ساعات اداری ممنوع است و ضرورت دارد به منظور رفع هر گونه شائبه جانبداری و فعالیت له یا علیه داوطلبان چنانچه فردی از مدیران قصد حضور در عرصه تبلیغات را دارد از هم اکنون مرخصی بگیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: هر گونه استفاده و در اختیار گذاشتن امکانات دولتی برای استفاده له یا علیه نامزدهای انتخابات ممنوع است و مراقبت لازم از سوی ستاد انتخابات، دستگاه‌های نظارتی و امنیتی قطعاً با قوت صورت خواهد گرفت.

پورات گفت: در حال حاضر مشارکت بالای ۵۵ درصدی در نظرسنجی‌ها مطرح گردیده و ما در استان پیش بینی مشارکت گسترده داریم که می‌بایست در این فرصت اندک تمامی ظرفیت‌ها به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌های شهری و روستایی برای دعوت مردم به مشارکت گسترده در انتخابات پیش رو استفاده کرد، افزود: همچنین تا مستقر شدن دولت جدید هیچ عزل و نصبی مدیران در سطح استان نداشته باشند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا