شهرستان ها

هزینه ۱۰۰ میلیاردی بنیاد مستضعفان در میلاجرد کمیجان

کمیجان- رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: طی یکسال و نیم گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار و وام از سوی بنیاد مستضعفان در بخش میلاجرد شهرستان کمیجان هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید پرویز فتاح بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه آئین تحول منزل مسکونی در میلاجرد شهرستان کمیجان، با اشاره به اینکه ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار و وام در یک سال و نیم گذشته از سوی این نهاد انقلابی در بخش میلاجرد هزینه شده است، گفت: همچنین امروز تصمیم گیری شد تا تمام شهرستان کمیجان و بخش میلاجرد و بخش مرکزی، منطقه تحت پوشش بنیاد مستضعفان قرار گیرند و در گام نخست نیز ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی افزود: ۵۰۰ میلیارد ریال وام هم از محل بنیاد در بخش‌های مختلف برای میلاجرد در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: در بخش مسکن نیز ۳۳۰ واحد برای کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی از سوی این نهاد انقلابی در حال ساخت است و در صورتی که واحدهای مسکونی تا شهریور تحویل مردم شود، بنیاد مستضعفان همکاری در ساخت مسکن را ادامه می‌دهد.

فتاح خاطر نشان کرد: ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای کمیته امداد و بهزیستی به شکل بلاعوض در نظر گرفته تا در امور محرومان هزینه شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا