شهرستان ها

هشدار دادستان کرمانشاه به پزشکانی که کارتخوان ندارند

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به پزشکانی که برای فرار مالیاتی به جای استفاده از کارتخوان از بیماران می‌خواهند هزینه ویزیت را به نام نزدیکان شان انتقال دهند، هشدار داد.


به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، شهرام کرمی در جمع خبرنگاران، با اشاره به  فرار مالیاتی برخی از صنوف و از جمله پزشکان، اظهار کرد: طی ماه‌های گذشته گزارشاتی از سوی برخی شهروندان مبنی بر تخلفات تعدادی از  پزشکان دریافت شد. 

وی ادامه داد: طبق این گزارشات، برخی از پزشکان به جای استفاده از کارتخوان، از بیماران می‌خواهند هزینه ویزیت را به نام نزدیکان‌شان جابجا کنند. 

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه شناسایی و رصد این پزشکان در دستور کار قرار گرفته، افزود: در این راستا با رصد پلیس امنیت اقتصادی استان اخیرا یکی از این پزشکان متخلف شناسایی شد. 

وی از ارجاع پرونده این پزشک به دستگاه قضایی استان خبر داد و گفت: پرونده این پزشک در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمانشاه رسیدگی  شد.  

کرمی تاکید کرد: در حال حاضر کیفرخواست این پزشک متخلف صادر و پرونده‌اش به دادگاه ارجاع شده است. 

وی در پایان به سایر پزشکان و صنوف متخلف که فرار مالیاتی دارند، هشدار داد که مورد رصد و شناسایی قرار گرفته و پرونده آنها به دستگاه قضایی ارجاع می‌شود.


انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا