شهرستان ها

هفتمین دوره طرح شهید «احمدی روشن» در لرستان برگزار شد

خرم‌آباد- هفتمین دوره طرح شهید «احمدی روشن» در پارک علم و فناوری لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه امیری رئیس بنیاد نخبگان لرستان امروز سه شنبه در هفتمین دوره طرح شهید احمدی روشن در لرستان اظهار داشت: در طرح شهید احمدی روشن هسته‌های نخبگان دانشجویی در قالب حل یکی از مسائل کشور آموزش و مشارکت داده می‌شوند.

وی عنوان کرد: هر هسته از سه بخش تشکیل می‌شود، استاد خبره که یک متخصص دانشگاهی یا صنعتی است که توانایی و تجربه برای تربیت مستعد را دارد و موضوع و مسئله‌ای که قرار است تیم بر روی آن کار کند را تأمین می‌کند.

رئیس بنیاد نخبگان لرستان دانشجویان نخبه لرستانی در کل کشور و دانشجویان نخبه سایر استان‌ها که در دانشگاه‌های استان لرستان در حال تحصیل هستند را مشمول این طرح برشمردند.

فرهاد نامداری سرپرست پارک علم و فناوری لرستان نیز در این جلسه گفت: واحدهای صنعتی و فناور برای پیشبرد طرح‌های تحقیق و توسعه شرکت‌ها و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود می‌توانند از ظرفیت‌های این طرح استفاده کنند.

وی، امکان تأمین نیروی انسانی و پرداخت هزینه‌های مربوطه از سوی بنیاد نخبگان و همچنین استفاده از حمایت‌های مختلف بنیاد از واحدهای فناوری که به عنوان راهبر تیم‌های دانشجویی انتخاب می‌شوند را از مزایای ورود واحدهای فناور در این طرح برشمرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا