شهرستان ها

هفته دولت ظرفیتی برای ایجاد امید آفرینی

شهرکرد_استاندار چهارمحال و بختیاری هفته دولت را یک ظرفیت بسیار خوب برای ایجاد امید آفرینی در بین مردم دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری صبح چهارشنبه در جلسه هم اندیشی با خبرنگاران اظهار کرد: این روزها دشمنان ایران اسلامی بسیج شده‌اند که نگذارند حقیقت به گوش مردم برسد و تمام تلاششان بر این است که دستاوردهای نظام را زیر سوال ببرند.

وی با اشاره به اینکه امسال سال انتخابات مجلس بوده و بسیار سرنوشت ساز است تصریح کرد: لازم است رسانه‌ها پای کار آمده و از تمام ظرفیت‌ها برای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی استفاده کنند.

حیدری با بیان اینکه باید مراقب توطئه‌های دشمنان نیز باشیم گفت: خبرنگاران باید پرچم عدالت و اطلاع رسانی را در در دست بگیرند.

وی هفته دولت را یک ظرفیت بسیار خوب برای امید آفرینی دانست و گفت: اتفاقات بسیار خوبی در سطح استان رقم خورده است که لازم است همه آنها به گوش مردم رسانده شود.

حیدری با اذعان بر اینکه در هفته دولت نباید تک بعدی عمل شود خاطر نشان کرد: در هفته دولت نباید تنها به کارهای عمرانی اشاره کرد بلکه باید به موضوعات و کارهایی که در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، سلامت و بهداشت نیز کار شده، اشاره داشت.

وی به اقدامات بسیار مؤثر در این استان اشاره کرد و گفت: موضوع آب بن_بروجن، کاهش نرخ بیکاری، افتتاح شهرک تخصصی بادام، افتتاح گلخانه‌ها، تأسیس شهرستان فرخشهر، اقدامات فرهنگی و هنری، تجهیز کردن مراکز درمانی و بهداشتی از جمله کارهایی بوده که در دولت سیزدهم در این استان با پیگیری‌های مکرر انجام شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا