شهرستان ها

هماهنگی دستگاه قضائی و پلیس لازمه برقراری امنیت در جامعه

البرز – رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: هماهنگی دستگاه قضائی و پلیس، لازمه برقراری امنیت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فاضلی هریکندی ظهر دوشنبه در نشست تعاملی با فرماندهان و جمعی از مسئولان انتظامی استان البرز اظهار کرد: تعامل پلیس و دستگاه قضا باید منجر به رضایت شهروندان و کاهش جرایم شود.

رئیس کل دادگستری استان، امنیت را زیر بنای پیشرفت اقتصادی در جامعه دانست و افزود: آشنایی عموم مردم با دشواری تأمین امنیت و اجرای کامل عدالت در جامعه بسیار حائز اهمیت است.

فاضلی هریکندی در ادامه با بیان اینکه نقطه اشتراک پلیس و دستگاه قضائی، ایجاد احساس امنیت در جامعه است اظهار داشت: هماهنگی دستگاه قضائی و پلیس، لازمه برقراری امنیت در جامعه است.

وی افزایش احساس امنیت در بین مردم را نیازمند افزایش توانمندی دستگاه قضائی و پلیس دانست و بیان داشت: موفقیت دستگاه قضائی در برقراری عدالت، نیازمند تعامل و هماهنگی فکری با فرماندهی انتظامی است.

رئیس کل دادگستری استان البرز با تاکید بر تلاش تمامی دستگاه‌ها برای رسیدگی به مشکلات مردم افزود: هدف مشترک پلیس و دستگاه قضائی، برقراری امنیت و آرامش در جامعه است.

وی با اشاره به برخی مسائل از جمله بازنگری در نحوه رسیدگی به پرونده‌ها، سامانه‌های ارتباطی، نیروی انسانی و سنجش وقوع جرم بر لزوم همفکری و تبادل نظر در حل این مسائل تاکید کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا