شهرستان ها

همایش ارکان تربیتی صالحین ناحیه مقاومت بسیج بهاباد برگزار شد

یزد- همایش ارکان تربیتی صالحین ناحیه مقاومت بسیج بهاباد به مناسبت دهه بصیرت و دهه مقاومت با حضور آیت‌الله مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد، رابطان و سررابطان حلقه های صالحین بهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه بخش مرکزی یزد، عصر دوشنبه در این همایش، هدف از تشکیل حلقه‌های صالحین بسیج را محقق شدن اهدافی همچون رسیدن به انسجام ساختاری و تشکیلاتی حول محور توحید همچنین انسجام گفتمانی حول محور ولایت دانست و اظهار کرد: تشکیل حلقه‌های صالحین یکی از بهترین راه‌ها برای جذب و حضور جوانان و سپردن کارهای مساجد به دست جوانان است.

آیت الله سید محمدکاظم مدرسی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تربیت جوانان انقلابی پای‌کار و نیاز کشور به چنین جوانانی، افزود: رسالت بسیج و حلقه‌های صالحین نیز تربیت چنین کادر انقلابی است.

استاد حلقه‌های صالحین بسیج یزد، پویایی و تعالی انقلاب را درگرو تربیت و میدان دادن به جوانان مؤمن و انقلابی پای‌کار دانست و بیان کرد: تقویت و توجه جدی به حلقه‌های صالحین که مأموریت آن‌ها تربیت چنین جوانانی است، باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

وی با قدردانی از فعالیت‌های حلقه‌های صالحین در رده‌های مختلف و فعالان حوزه تعلیم و تربیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شهرستان گفت: حلقه‌های صالحین باید در مسیر تربیت دینی، اخلاقی، انقلابی، بصیرتی و رشد فکری جامعه به صورت مداوم و جدی گام بردارند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه دشمن شناسی در ابعاد مختلف در جنگ ترکیبی و فرهنگی و تلاش برای رفع فتنه جزو مأموریت‌های مهم حلقه‌های صالحین است، عنوان کرد: تشکیل حلقه‌های صالحین با حضور مربیان مجرب و دانش‌آموزان نقش اصلی در تقویت بنیان‌های دینی را دارد و موجب شکست توطئه فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی می‌شود.

مدرسی با بیان اینکه اخلاص و فداکاری بسیجیان ناشی از ایمان آنهاست، افزود: بسیجیان با موقعیت‌شناسی، بصیرت و اخلاص در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده و از نظام و دستاوردهای انقلاب حراست و حفاظت می‌کنند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا