شهرستان ها

همایش بزرگ «مسیر جهاد» در کرج برگزار می‌شود

کرج- مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: همایش بزرگ «مسیر جهاد» در کرج به مناسبت سالروز سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی ولایی‌برحق در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۶۰ با هدف اعتلای فرهنگ و ترویج اسلام ناب تشکیل شد.

وی بیان کرد: ترویج شاخص‌های اعتقادی صحیح بعد از حکومت چندده ساله رژیم طاغوت که سعی در از بین بردن فرهنگ ایرانی اسلامی داشتند مهمترین هدف این سازمان به شمار می‌رود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز تصریح کرد: این سازمان تبلیغات دینی مردمی، سازمان‌دهی و هدایت نیروهای ارزشی و تشکل‌های مردمی و اشاعه معارف و فرهنگ تاریخ اسلام را نیز به صورت ویژه در برنامه‌های خود دارد.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری، در مورد سازمان تبلیغات فرموده‌اند: «ما معتقدیم این مجموعه‌ای که امروزه به عنوان سازمان تبلیغات اسلامی گرد هم آمده اند، بالاترین و منسجم‌ترین مجموعه‌ای است که در طول تاریخ تبلیغاتمان داشته ایم. چهره نورانی اسلام را برای جهانیان روشن نمائید که اگر این چهره با آن جمال جمیل که قرآن و سنّت در همه ابعاد به آن دعوت کرده‌اند، از زیر نقاب مخالفان اسلام و کج فهمی‌های دوستان خودنمایی نماید، اسلام جهانگیر خواهد شد».

ولایی‌برحق با بیان اینکه اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز نیز در راستای کلان‌ماموریت‌های تعریف‌شده از سازمان به فعالتی می‌پردازد، گفت: امروز در استان البرز توانسته‌ایم شبکه‌سازی بسیار مطلوبی از نیروهای مؤمن و انقلابی انجام دهیم.

وی اظهار کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز به مناسبت سالروز سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌های ویژه‌ای را برگزار خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز متذکر شد: مراسم محوری اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز همایش بزرگ «مسیر جهاد» است که با حضور طلاب، هیئات مذهبی، قرآنیان، مداحان، شعرای آئینی و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای است.

وی متذکر شد: همایش بزرگ «مسیر جهاد» در ساعت ۱۶ روز جمعه دوم تیر ماه در سالن شهیدان نژادفلاح کرج برگزار می‌شود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا