شهرستان ها

همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی بهمن ماه امسال برگزار می شود



معاون معماری و شهرسازی شهرداری رشت با اشاره به برگزاری همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی در بهمن ماه سال جاری اظهار کرد: همایش ملی مذکور با همکاری سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور، دانشکده حقوق و علوم اجتماعی و همچنین شهرداری های کلانشهرهای کشور برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا ویسی به چاپ مقاله‌های برگزیده همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی در مجله های علمی و پژوهشی اشاره کرد و افزود: علاقمندان مقاله های خود را می توانند با عنوان های (حقوق ساختمان)، (حقوق دادرسی شهری)، (حقوق مدیریت شهری)، (حقوق سلامت شهری)، (حقوق شهرسازی)، (حقوق زمین شهری) و (حقوق فناوری نوین شهری) به دبیرخانه همایش ملی مذکور ارسال کنند.

وی با بیان اینکه مهلت دریافت چکیده مقاله های همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی ۲۰ دی ماه سال جاری است، تصریح کرد: ۳۰ دی ماه امسال مهلت دریافت مقاله کامل توسط علاقمندان برای شرکت در همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی است.
 
معاون معماری و شهرسازی شهرداری رشت، دبیرخانه همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی را سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور، دانشکده حقوق و علوم اجتماعی با کد پستی ۴۳۱۸۳-۱۹۵۵۶ اعلام کرد و گفت: علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۸۵۱۳۷-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.
 
ویسی با اشاره به اینکه علاقمندان می توانند مقاله های خود را از طریق رایانامه به همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی ارسال کنند، بیان کرد: www.iranianurbanlaw.com، www.conference.pnu.ac.ir، info@iranianurbanlaw.com، f.social@pnu.ac.ir نشانی رایانامه همایش ملی حقوق شهری و شهرسازی برای ارسال مقاله‌ها است.



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا