شهرستان ها

همدلی و همراهی آحاد جامعه با حوزه سلامت استان بوشهر بی‌بدیل بود

بوشهر- رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در چهار سالی که به‌عنوان خدمت گذار مردم بودم، هم‌دلی و همراهی مسئولین و آحاد جامعه با حوزه سلامت به‌ویژه در دوران پاندمی کرونا بی‌بدیل بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کشمیری عصر پنج‌شنبه در آئین تکریم رؤسای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از صبر و تحمل عموم مردم در این چند سال صمیمانه سپاسگزار هستم.

وی با تبریک ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت یاد شهدای مدافع سلامت افزود: دستاوردهای مهم و قابل‌توجهی باهمت همکارانم حاصل شد که مهم‌ترین آن پوشش کامل شبکه بهداشت در استان بوشهر بود.

کشمیری با تقدیر از مدافعان سلامت استان بوشهر به‌دشواری کار در ایام مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت: در دوران پاندمی، حضور همه‌جانبه و همدلی نماینده ولی‌فقیه در استان، مردم، مسئولین استانی و شهرستانی، تأمین اجتماعی، ارتش، سپاه، نیروهای انتظامی، هلال‌احمر، خیرین، صنایع استان، صداوسیما، اصحاب رسانه و به‌ویژه بسیج و نیروهای داوطلب مردمی موجب شد تا سختی کار مبارزه با کرونا بر دوش کادر بهداشت و درمان سنگینی نکند.

وی ادامه داد: ارتقا زیرساخت‌های ضروری بیمارستان‌ها، توجه به زیرساخت‌های بهداشت، تأمین نیازهای دارویی به‌ویژه در دوران پاندمی کرونا، تکمیل بیمارستان هسته‌ای، مالکیت کامل خوابگاه‌های دانشجویی و در دست احداث بودن چندین پروژه آموزشی، بهداشتی و درمانی نقطه عطف سال‌های اخیر بود که باهمت و تلاش همه همکارانم محقق شد.

رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: کرونا موجب کاهش درامد و انباشت بدهی برای ما شد که این بدهی ناشی از عدم تحقق درآمدها بود.

کشمیری در پایان سخنان خود ضمن تبریک به دکتر ملکی زاده به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: هرچند با وضعیت مطلوب فاصله‌داریم اما در این سال‌ها تمام تلاش خود را برای ارتقا کیفیت خدمات در حوزه سلامت استان بوشهر به کاربستیم و امیدوارم دعای خیر مردم بدرقه راهمان باشد.

آئین تکریم و معارفه رؤسای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و به دلیل وضعیت قرمز کرونایی تنها با حضور اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

در این آئین دکتر حسن ملکی زاده به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معرفی و از زحمات دکتر سعید کشمیری در طول دوران تصدی ریاست دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا