شهرستان ها

همه باید با جهاد تبیین از انقلاب دفاع کنند

گرگان- فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: امروز زمان جهاد تبیین است و همه باید به میدان بیایند و با جهاد تبیین از انقلاب دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی ملک شاهکویی پیش از ظهر سه شنبه در همایش تخصصی پدافند غیرعامل و مدیریت حوادث و بلایا در نظام سلامت ضمن تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: عملیات بیت‌المقدس در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ در جغرافیای وسیع آغاز و به واسطه آن خرمشهر آزاد شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: علت اینکه امام خمینی بعد از آزادسازی خرمشهر، آتش بس را نپذیرفت این بود که مناطق استراتژیک زیادی هنوز در دست دشمن باقی بود.

وی ادامه داد: بعد از آزادی خرمشهر هدف ارتش عراق از عقب نشینی آتش بست نبود بلکه به دنبال تجدید قوا بود تا با توان بیشتری به ما حمله کند و امام با درایت حرکات دشمن را رصد می‌کرد.

ملک شاهکویی با بیان این مطلب که گذشته انقلاب ما فراموش شدنی نیست افزود: جنگ تمام نشده و دشمن با همه قوا در میدان‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بر علیه انقلاب اسلامی ما وارد میدان شده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: دشمنان کوچک‌ترین فعالیت ما در کشور را رصد می‌کنند و به دنبال روزنه‌ای برای نفوذ و تفرقه در کشور هستند.

وی اضافه کرد: بعد از مردمی سازی یارانه‌ها دشمنان ما شب و روز در رسانه‌ها مردم را تحریک می‌کنند که مرغ نخرید، به خیابان بریزید، اعتراض کنید و با این پیام‌های مسموم تلاش می‌کنند راهی برای شکست ما باز کنند.

ملک شاهکویی هشدار داد: اگر کشور کوچک‌ترین آسیبی ببیند همه ایرانی‌ها اعم از شیعه و سنی آسیب خواهند دید و دشمن به هیچکس رحم ندارد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: امروز زمان جهاد تبیین است و همه باید به میدان بیایند و با جهاد تبیین از انقلاب دفاع کنند.

وی با اشاره به پدیده سگ گردانی و بی‌حجابی در برخی خیابان‌های شهر گفت: رواج سگ گردانی با هدف ترویج فرهنگ غربی و از میان بردن باورهای دینی نسل جوان ما است و کسانی که در برابر این هجمه‌ها بی تفاوت هستند باید در پیشگاه خداوند جواب بدهند.

ملک شاهکویی گفت: دشمن برای خرد کردن گردن‌های ما نقشه می‌کشد، یک بار با مسلسل، یک بار با رواج سگ گردانی و بار دیگر با بهانه اعتراض به هدفمندی یارانه به میدان می‌آید و این ما هستیم که باید با هوشیاری و جهاد تبیین جامعه را آگاه و توطئه آنها را خنثی کنیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا