شهرستان ها

همه کوچه‌های خاکی بوشهر آسفالت می‌شود

بوشهر- رئیس شورای شهر بوشهر از اصلاح ترافیکی تقاطع غیرهمسطح سردار سلیمانی و بازگشایی گره ترافیکی این تقاطع خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید نیک روش صبح یکشنبه در نشست شورای شهر بوشهر اظهار داشت: با توجه به مشکلات ترافیکی که در مسیرهای منتهی به تقاطع سردار سلیمانی و زیر پل به وجود آمده بود موضوع در دستور کار شورا قرار گرفت و مشاور نسبت به بازنگری طرح ترافیکی اقدام کرد.

وی افزود: طرح مشاور در شورای ترافیک مورد تأیید قرار گرفت و شهرداری عملیات اصلاح ترافیکی شروع کرده که با اجرای آن انشاالله شاهد حل گره ترافیکی در این تقاطع خواهیم بود.

تعیین تکلیف زمین نیروگاه اتمی

نیک روش با اشاره افزایش اختیارات استانداران از سوی هیئت دولت گفت: از استاندار بوشهر درخواست دارم با توجه به مصوبه دولت پیگیری برای تعیین تکلیف زمین نیروگاه اتمی در خیابان امام خمینی (ره) با توجه به کاربری فضای سبز آن داشته باشد.

رئیس شورای شهر بوشهر خاطرنشان کرد: در بودجه سال جاری شهرداری بوشهر، شورای شهر اعتبار خوبی به منظور آسفالت معابر اختصاص داده که بر اساس برنامه تدوین شده کوچه خاکی در شهر بوشهر نباید داشته باشیم.

آسفالت تمامی کوچه‌های خاکی

وی افزود: تاکید داریم شهرداری برنامه‌ریزی لازم را برای این امر داشته باشد و اگر نیاز به جابجایی ردیف اعتباری باشد لایحه آن به شورا ارسال شود که تا پایان سال شاهد آسفالت تمامی کوچه‌های خاکی شهر بوشهر باشیم.

نیک گفت: انتظار داشتیم تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهرداری طبق برنامه زمان بندی شده در عید غدیر به بهره برداری برسد که به دلیل برخی مشکلات این امر محقق نشد لذا تاکید مجدد شورا به شهردار جبران عقب افتادگی پروژه‌ها است تا شاهد اتمام هر چه سریع‌تر آنها باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا