شهرستان ها

همکاری آموزش و پرورش و نوسازی مدارس بسیار اثربخش است 

همدان- فرماندار تویسرکان گفت: همکاری آموزش و پرورش و نوسازی مدارس بسیار اثربخش است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندار تویسرکان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تویسرکان اظهار کرد: هم‌افزایی به وجود آمده در نوسازی مدارس و آموزش و پرورش بسیار اثر بخش است.

حسین افشاری افزود: همچنین بازدیدها از تک تک پروژه‌ها توسط این ادارات و جمع بندی در شورای آموزش و پرورش شهرستان تویسرکان اقدام بسیار مثبتی است.

در ادامه این جلسه، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان و مهندسان و هیأت فنی در بازدید از پروژه‌های شهرستان تویسرکان گفت: توجه مقام معظم رهبری به آموزش و پرورش و اهمیت تعلیم و تربیت می‌طلبد تمام توان خود را برای این حوزه قرار دهیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان تویسرکان با بیان توضیحات پروژه‌ها بیان کرد: به دنبال جذب منابع ملی برای انجام پروژه‌ها هستیم که لازم است سهم منابع استانی نیز در شهرستان تخصیص یابد و اعتبارات لازم در این خصوص محقق شود.

حمید شیرازیانی عنوان کرد: اولویت ما تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان نیز در خصوص مولد سازی املاک فاقد نیاز آموزش و پرورش گفت: بعد از فروش بلافاصله مبلغ برای اجرای پروژه‌های همان دستگاه در همان شهر و روستا اختصاص خواهد یافت.

محمود نقوی همچنین با درخواست افزایش اعتبارات آموزش و پرورش و نوسازی مدارس از بودجه‌های استانی عنوان کرد: توجه خاص به اردوگاه‌ها و زیرساخت‌های فعالیت‌های فرهنگی باید با اولویت کارها باشد.

با همفکری وهم افزایی ادارات کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان احداث، تکمیل، تعمیر و تجهیز مدارس استان به صورت جهادی در حال انجام است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا