شهرستان ها

همکاری بسیار خوبی بین دولت و بسیج سازندگی صورت گرفته است

ایلام-استاندار ایلام گفت: همکاری بسیار خوبی بین دولت و بسیج سازندگی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا امروز با حضور در دفتر فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام انتصاب سردار حسینی را به سمت فرماندهی جدید سپاه استان تبریک گفت و افزود: باید از تجربیات ارزنده مدیریتی و مقبولیت مردمی فرمانده سپاه استان در جهت توسعه و حل مشکلات استان نهایت استفاده را ببریم و همکاری و هم افزایی سپاه با دولت، با توجه به سوابق خوب گذشته تقویت شود.

وی تصریح کرد: ورود سپاه برای بن بست شکنی در مقاطع مختلف، از نقاط قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و به عنوان نمونه برای حل بحران کم آبی همکاری بسیار خوبی بین دولت و بسیج سازندگی صورت گرفته است و در این زمینه از استان‌های برتر در سطح کشور هستیم.

استاندار ایلام افزود: در طرح جهاد آبرسانی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان کار آبرسانی به ۲۲۰ روستا در حال انجام است و تاکنون ۱۰۶ روستا از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شده‌اند و ۵۳ روستا در مراحل پایانی کار قرار دارد و بحمدالله استان ایلام با ۷۴ درصد پیشرفت فیزیکی در این طرح در رتبه دوم کشوری قرار دارد.

سردار سرتیپ پاسدار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام در این دیدار گفت: شهید رئیسی در طی سه سال عمر ریاست جمهوری خدمات ماندگاری را در راستای خدمت به مردم برجای گذاشت که قابل مشاهده هستند و تواضع، ساده زیستی و حضور وی در بین مردم مناطق محروم و دوردست یک الگوی کم نظیر است. شهید رئیسی و همراهانش نمونه عینی از قافله شهداء و نزدیک به ما هستند و باید از آنها درس بگیریم.

وی عنوان کرد: محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مناطق محروم از اولویت‌های سپاه پاسداران است و این امر بصورت جدی دنبال خواهد شد. در طرح جهاد آبرسانی هر چند که ما در سطح کشور جزء سه استان برتر هستیم، اما به این هم قانع نیستیم و در صدد هستیم که با جهاد شبانه روزی، کارهای بر زمین مانده را در این رابطه به پایان برسانیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا