شهرستان ها

همکاری و هم افزایی را در دستور کار قرار می‌دهم

رفسنجان – سرپرست جدید فرمانداری رفسنجان تأکید کرد که بنا دارد وحدت، همکاری و همدلی با ائمه جمعه، نمایندگان مردم در مجلس، نخبگان و … را در شهرستان رفسنجان به کار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مشکی ظهر سه شنبه در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست فرمانداری رفسنجان، اظهار کرد: همواره در چارچوب گفتمان انقلاب و منویات مقام رهبری تلاش دارم و عضو هیچ گروه و دسته بندی سیاسی نبوده و نیستم.

وی خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان را رویکرد خود برشمرد و افزود: فارغ از سیاست بازی و مسائل مختلف، به امر زیربنایی و خدمت به مردم پرداختم و خوشحالم که در دولت رئیسی منبعث از گفتمان انقلابی و خط مشی‌های رهبری، بحث تلاش بر اساس روحیه جهادی را سرلوحه کار خود قرار می‌دهم و به این موضوع اعتقاد دارم و با علم به این موضوع این مسئولیت را پذیرفتم.

وی بیان کرد: با وحدت، همکاری و همدلی با ائمه جمعه، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، نخبگان و … کار را به پیش می بریم و رمز موفقیت کار همین است که سعی کردیم در فضای آرام به خدمت گذاری بپردازیم.

سرپرست جدید فرمانداری رفسنجان این شهرستان را دارای شخصیت‌های بزرگ در تاریخ انقلاب یاد کرد و افزود: آمدیم تا بتوانیم کار را در حد و اندازه شهرستان پیش ببریم و درخواست می‌کنم از فرماندار سابق که در جهت اعتلای شهرستان و استفاده از ظرفیت‌ها و برنامه‌های ایشان به ما کمک کند.

مشکی به موفقیت‌های دوره خدمت خود در نرماشیر اشاره کرد و گفت: در آن دوره با پشتیبانی‌ها و موانع زدایی ها توانستیم در سال ۹۷ و ۹۸ رتبه اول جذب اعتبارات توسعه روستایی را در این شهرستان داشته باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای رفسنجان در محصول پسته به عنوان محصولی ارزآور برای کشور، بیان کرد: تلاش‌ها را مضاعف می‌کنیم تا ظرفیت‌ها را به فعلیت برسانیم.

سرپرست جدید فرمانداری رفسنجان همچنین گفت: ایجاد اجماع بین کنشگران و ارتباط با نخبگان و ارتقا بهداشت عمومی، برقراری نظم و امنیت وظیفه‌ای است که باید انجام دهیم. بازدارندگی و پیشگیری از بروز بحران‌ها و جلوگیری از برنامه ریزی دشمن برای کاهش اعتماد عمومی را سرلوحه امور قرار دهیم.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا