شهرستان ها

هوای اصفهان گرم‌ و آلوده‌تر می‌شود

اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش کمینه دما و تشدید غبارآلودی هوا طی ۲۳ ساعت پیش رو خبرداد.

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سکون جوی تا روز سه شنبه ۲۳ آبان در استان اصفهان ادامه دارد، اظهار داشت: آسمان بیشتر مناطق استان اصفهان طی این مدت به صورت صاف و گاهی وزش باد ملایم و در مناطق مرکزی و صنعتی استان غبار محلی پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پایداری جو و انباشت غلظت آلاینده‌ها، کاهش کیفیت هوا تا اواسط هفته آینده (با وجود ناپایداری‌های جزئی به شکل تشکیل ابر) به ویژه در کلان‌شهر اصفهان و مناطق صنعتی در برخی ساعات در حد ناسالم برای عموم پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه کمینه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده بین یک تا سه درجه افزایش می‌یابد، اضافه کرد: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۶ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

امینی افزود: خور و بیابانک با بیشینه دمای ۳۱ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان طی ۲۴ ساعت آینده خواهند بود.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا