شهرستان ها

هیئت اقتصادی و تجاری قزاقستان به مازندران سفر می کند

ساری- معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران گفت: یک هیئت اقتصادی – تجاری از کشور قزاقستان با هدف بررسی ظرفیت ها و فرصت های اقتصادی به مدت سه روز سفر می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریان پور پیش ازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از روز شنبه آینده ششم اسفند ماه کولژانف کانات ژانبیراولی، معاون استاندار مانگیستائو کشور قزاقستان در رأس یک هیئت اقتصادی – تجاری برای یک سفر کاری ۳ روزه وارد مازندران خواهد شد.

وی افزود: در راستای فعال سازی دیپلماسی اقتصادی این هیئت با هدف بررسی ظرفیت‌ها و فرصت‌های همکاری ۲ استان در زمینه‌های شیلاتی، کشاورزی، صنعتی، ساخت وساز ساختمانی و معماری این هیئت به مازندران سفر می‌کند.

خیریانپور گفت: علاوه بر از تجار و فعالان اقتصادی بخش خصوصی، رئیس دفتر معماری، معاونت دپارتمان منابع طبیعی، ریاست دپارتمان کشاورزی، ریاست دپارتمان شیلات استان مانگیستائو کوِلژانف و معاون استاندار این استان را در سفر به مازندران همراهی خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران اظهار داشت: در این سفر هیئت مذکور علاوه بر بازدید از مراکز تولیدی و اقتصادی و بندر امیرآباد با فعالان اقتصادی مازندران در محل اتاق بازرگانی و استاندار مازندران و مدیران کل متناظر از مازندران در محل استانداری نیز برای تعمیق و توسعه مناسبات و فعال سازی دیپلماسی اقتصادی دیدار و مذاکره خواهند داشت.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا