شهرستان ها

هیئت خارجی گردشگری سلامت از مراکز درمانی مازندران بازدید کرد

ساری- هیئت خارجی گردشگری سلامت از مراکز درمانی تحت پوشش علوم پزشکی مازندران بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، هیئت خارجی گردشگری سلامت در قالب سفر دو روزه روز چهارشنبه به مازندران سفر و از مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران بازدید کرد.

درخواست از مدیریت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران جهت ارائه خدمات درمانی و مشاوره در بخش‌های پزشکی هسته‌ای، پیوند اعضا، درمان بیماری‌هایی قلبی و بیماری‌های مربوط به جراحی‌های مغز و اعصاب، درخواست اطلاعات گردشگری استان، تبادل دانشجوی پزشکی و اعزام مشاور به کشورهای هدف در این بازدید مطرح شد.

محسن رمضانی مدیر روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید این هیئت از بیمارستان بهشهر با بیان اینکه این هیئت از کشورهای بحرین، بنگلادش، لیبی و جمهوری سی شل هستند، افزود: آشنایی با توانمندی‌ها و قابلیت‌های درمانی، معرفی جاذبه‌های گردشگری و تبادل اطلاعات از مهمترین اهداف این بازدید است.

وی خاطرنشان کرد: سفر این هیئت دو روزه بوده و به صورت مجزا در مراکز درمانی استان مازندران حضور پیدا می‌کنند تا در جریان قابلیت‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران قرار گیرند.

رمضانی ادامه داد: بازدید از بیمارستان خاتم الانبیا بهشهر به عنوان یکی از مراکز تخصصی درمان ناباروری و چشم نخستین برنامه بازدید این هیئت خارجی در مازندران است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا